BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 23, 2010

SuArA SiApAKaH iTu...

Suara siapakah itu, dengan tiba2 menyapa gegendang telingaku. Dengan jelas aku dengar suaranya.. Apa yang dia mahukan, aku tidak melihat walau sepintas pun bebayangnya hadir dihadapanku. Sedangkan ketika itu aku yakin bahawa aku tidak bermimpi kerana aku baru sahaja memejamkan mata di pembaringan. Sepertinya dia meluahkan perasaan hatinya padaku. tapi siapakah gerangan yang empunya suara.. berkatalah kembali supaya mudah aku mengecam milik siapa suara itu. mengapa sekilas lalu sahaja sedangkan benar2 terasa seperti dia memang berkata di cuping telingaku... Wahai empunya suara andai benar kau wujud bicaralah denganku di sini, di alam nyata agar aku mengenalimu dan dapat melihat wujudnya dirimu didepan mataku. Terlalu banyak persoalan yang ingin ku utarakan padamu... Hadirlah selesaikan semua perkara ini...

-cendra kirana-

4 comments:

Anonymous said...

suara yang dirindu kan??huhu

ayu abu bakar said...

ye ke? sape lak yang dirindu tu....

Anonymous said...

let say somebody yang pernah memiliki hati u..cene ayu??

ayu abu bakar said...

hehehe... x mungkin.