BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 21, 2010

awak..... bangunlah...

awak...
bangunlah.... saya kejut ni...
awak....
bukaklah mata...
lama sangat awak tido...

awak....
cepatlah.......
nanti kita boleh gi jalan2, main sama2.....
awak ingat tak dulu...
bahagia betul kite kan..
bile saya gelak awak gelak,
bile awak nangis saya pun nangis,
kita tak penah berpisah,
apapun mesti berdua
kalau ada orang nak pisahkan kite mesti kite mogok
orang lain tak boleh buat ape punye..
best betul kan....?

awak....
ingat tak aritu?
kita jalan berdua sambil nyanyi2,
sambil pegang tangan, sambil gurau2,
tiba2 ada benda besar datang kat kite,
dia langgar kite pastu dia buat kite tido lama2....
jahat kan benda tu....
emmmm....

ish awak ni....
saya dah penat cite
tapi awak tak bangun2 gak,
bangunlah awak....
awak...
nape awak pakai baju putih ni
nanti kotorlah...
eh awak..
nape diorang selimutkan awak?
nape diorang dukung awak ramai2?
awak nak gi mana tu?

awak....
sampai ati awak tak menyahut pun...
toleh kat saya pun awak taknak..
awakk.... jangan tinggalkan saya....
tunggulah saya...
saya tak boleh jalan ni...
awak suruhlah diorang bagi balik kaki saya
saya nak ikut awak...
awakkkkk...
awakkkk....
awakkkk.......!!!!!!!

0 comments: